Uw ‘Open Huizen Dag’ samen met ‘thuis regionaal

De meeste verkopers willen nog steeds dat hun woning blijvend onder de aandacht is. Wat helpt daar nu beter bij dan een medium als ‘thuis, met veel redactionele items over wonen en lifestyle, gekoppeld aan een hoog leesbereik en juist ook onder de aandacht van potentiële kopers! Voor de verkopers een waardevolle presentatie van hun woning en voor u als kantoor een sterke en heldere profilering van uw aanbod en diensten. En dat twee keer per jaar voorafgaand aan de ‘Open Huizen Dag’.

Ook als makelaar blijvend onder de aandacht en zonder kosten!

Naast een geheel eigen omslag (4 pagina’s) om het magazine die u geheel naar wens kunt invullen, wordt er een huizenkatern van 16 pagina’s aan het magazine toegevoegd ten behoeve van uw woningaanbod en overig. En dat alles helemaal in uw eigen huisstijl en op maat gemaakt zoals u dat zelf wilt. De invoer van alle panden gebeurt eenvoudig online via Alivra Support.

Wat bieden wij?

  • Op kantoor ontvangt u iedere uitgave 150 of meer exemplaren voor het verstrekken aan potentiële kopers bij bezichtigingen en natuurlijk de verkopers die adverteren.
  • Hiernaast wordt er iedere uitgave een aantal exemplaren van uw magazine door ons verzonden naar leestafels in uw regio! Afhankelijk van de omvang van dit gebied en dus het aantal leestafels, varieert het leesbereik van uw magazine per uitgave van 100.000 tot wel 250.000 consumenten!
  • Alivra biedt u advies en ondersteuning bij het vinden van externe adverteerders!

Wat zijn de kosten?

Die zijn afhankelijk van de oplage en het aantal leestafels. De ervaring bij kantoren die inmiddels met dit concept werken is, dat de kosten in zijn geheel kunnen worden verrekend met opdrachtgevers en mogelijk adverteerders. Hierbij kunnen wij uiteraard ook rechtstreeks de facturatie en incasso verzorgen.