Adverteren 'thuis

In onderstaande PDF worden de gegevens weergegeven t.b.v. landelijke adverteerders.
Info landelijk adverteren



REDACTIONELE FORMULE ‘thuis

‘thuis is een magazine ter inspiratie voor iedereen die geniet van het leven. Sfeervol en gezellig wonen is daarbij net zo belangrijk als ontspannen leven. Vandaar dat ‘thuis uitgebreid aandacht besteedt aan de trends en ontwikkelingen op interieurgebied, maar ook praktische informatie geeft over onderwerpen als keukens, badkamers, slaapkamers, tuin en terras. De meeste lezers zijn altijd actief geïnteresseerd in wat nieuw is voor in en om het huis. Daarnaast staat genieten van het leven ook hoog op hun verlanglijstje. Vandaar dat er in iedere uitgave ook leuke reisverslagen en -tips in Binnen- en Buitenland worden gepubliceerd. Kortom ‘thuis is optimaal genieten van wonen en leven...

Regionale Verspreiding

Iedere regio bestaat uit ca. 1.000 specifiek voor ‘thuis geselecteerde leestafeladressen. Dit zijn adressen waar veel consumenten regelmatig komen. Denk daarbij aan o.a. huisartsen, tandartsen, kapsalons, fysiotherapeuten, sportscholen en –kantines en natuurlijk hotels en restaurants. De regionale edities bestaan -naast de landelijke redactie uit een bijlage met actueel woningaanbod in de regio. Deze toevoeging nodigt nog meer uit tot het lezen van ‘thuis op de bewuste leestafels. Hiernaast fungeert ‘thuis als een belangrijke inspiratiebron voor potentiële huizenkopers en mensen die daadwerkelijk de te koop staande huizen bezichtigen. Al met al dus een interessante doelgroep voor leveranciers van duurzame consumentengoederen.

Het Bereik

De gemiddelde oplage per editie bedraagt ca. 50.000 exemplaren. Maar minstens zo belangrijk is het leesbereik! Doordat ‘thuis iedere editie naar ca. 25.000 leestafels wordt verstuurd, bedraagt het leesbereik al gauw zo’n drie (3) miljoen consumenten.